Regulamin korzystania z usługi iFormularze.pl
§ 1 Postanowienia wstępne
§ 2 Definicje
§ 3 Odpowiedzialność
§ 4 Polityka prywatności
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Infoimagine z siedzibą w Warszawie.
2. Dane mogą być udostępniane zaufanym partnerom oraz uprawnionym organom na podstawie obowiązujących przepisów.
3. Dane są gromadzone w celach:
4. Podstawy prawne przetwarzania danych:
5. Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych.
6. Stosowane są środki organizacyjne i techniczne w celu ochrony danych.
7. Serwis nie zbiera automatycznie danych poza plikami cookies.
8. Cookies to dane tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika.
9. Cookies wykorzystywane są do:
10. Infoimagine współpracuje z zaufanymi partnerami statystycznymi.
11.Stosowane są cookies sesyjne i stałe.
12. Rodzaje cookies:
13. Użytkownik może zarządzać cookies w ustawieniach przeglądarki.
§ 5 Przetwarzanie danych użytkownika Google (integracja z Google)
1. W przypadku korzystania z dodatku iFormularze do Google Sheets, aplikacja uzyskuje dostęp do danych konta Google użytkownika w zakresie:
2. Aplikacja nie przetwarza żadnych innych danych użytkownika Google, nie monitoruje treści poza wskazanymi plikami, ani nie wykorzystuje danych do celów reklamowych.
3. Dane pobierane z konta Google są wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia funkcjonalności aplikacji.
4. Dane użytkownika są przechowywane tylko przez czas korzystania z usługi. Po cofnięciu dostępu lub usunięciu integracji dane nie są dalej przetwarzane.
5. Użytkownik może w każdej chwili:
6. Aplikacja nie udostępnia danych żadnym podmiotom trzecim, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przez prawo.
§ 6 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl. Użytkownik posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Usługodawcą. b) Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. c) Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Usługodawcą korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 7 Postanowienia końcowe
Ten dokument był ostatnio aktualizowany 5 maja 2025 r.
kontakt@iformularze.pl
(+48) 799 780 725
Copyright infoimagine © 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone